PLAY MY SONG'S ♥

Friday, January 16, 2015

Aku nak kau tahu

Aku nak kau tahu. .aku terasa kita semakin jauh. .tapi aku terkelu kerna tidak mampu untuk menerangkan apa sebenarnya yang berlaku antara kita. .aku lebih memilih untuk berdiam diri. .kerna aku tak sanggup untuk mengulangi. .biar kau tersalah anggap aku. .biar luka itu aku rasa. .kerna luka yang aku rasa tidak setanding luka yg kau rasa. .luka kau lebih dalam. .aku ingin merasa apa yang kau rasa. .tapi aku tidak mampu. .kawan aku nak kau tahu. .aku manusia biasa. .aku memang dikenali orang. .malah aku juga dikenali kerna kerjaya aku. .ramai tertanya2 bgmana aku sehebat itu. .aku dikelilingi insan yang tidak pernah tahu siapa aku selain kau. .tidak pernah tahu buruk aku. .tidak pernah tahu tidak beradapnya aku. .namun aku nak kau tahu. .aku ingin jadi sptmu. .kerna insan dkelilingmu memahami kau. .kerna insan dskliling ingin bersma kau. .kau tidak sehebat aku dimata insan lain. .namun aku nak kau tahu kaulah insan terhebat yg pernh aku knli malah aku ingin mjd spt kamu. .kawan tekanan hidup bisa mengoyangkan pendirian diri. .namun dengan melihat wjh kau jiwa ku kmbli tenang. .acap kali dingin menghmpiri kita tekanan hidup yang aku rse semakin menekan. .kawan aku tahu aku tidak layak menerima layanan istimwa dr kau kerna aku bukan dia. .aku tahu dia lebih memerlukan kau. .kawan kau yg memahami aku tapi kini kau menghukum aku dlm diammu. .kawan bimbinglah daku. .jgn lelah dengan sikapku. .jgn tinggalkn aku. .kawan terima ksih hadir dlm hidup aku. .terima kasih sudi menerima keburukan aku. .terima kasih memberi nasihat dlm dinginmu. .satu pintaku. .aku ingin mengukir kenangan terindah dlm hidupku bersmamu. .secebis kasihmu aku hrpkan biarpun itu hny anganku. .aku bahagia melihat kau bahagia. .biarpun aku menangis derita. .aku nak kau tahu aku sayang kau sahabatku. .semoga ada ruang diSyurga kelak untk aku bertmu dgnmu shbtku. .

No comments:

Post a Comment