PLAY MY SONG'S ♥

Tuesday, February 10, 2015

Bufday

Utk pertama kalinya bufday saya yg ke 23 dismbut bsma2 adik2 n sahabat handai. .dlu zaman sek saya teringin sgt smbut bufday dgn kwn2. .kini ALLAH beri saya peluang merasainya. .pd 5 disember 2014 shbt dan adik2 memberi kejutan pepagi dh mkn KFC . .kek lobak merah 😄. .wlpn mereka bzy dgn tugasn harian mrka ttp smbut bufday. .terharu x terkata. . 10 2 2015. .sekali lg saya diberi peluang utk meraikn bersma2 housemate. .paling x terkata bila telur n tepung hinggap d tubuh. .plus saya bermandi laut 😁😁. .lg terharu bila tgh nyanyi kek tetiba muncul 😅😅 terima kasih kerna memberi saya peluang merasainya. .sungguh tak terkata dikala ianya terasa saya semakin dekat denganNya semakin sukar utk saya tinggalkn semuanya 😢😢😢. . Ya Allah aku bersyukur ats rahmad dan kurniaanMu. .

No comments:

Post a Comment