PLAY MY SONG'S ♥

Tuesday, March 10, 2015

kisah hati

emak cukup segalanya

emak aku bahagia memiliki kamu sebagai emak aku 
aku rela tiada apa pun didunia bukan ketiadaan kamu emak
ya aku tahu emak kamu pinjaman sementara dari Allah untuk aku 
emak sejauh mana aku pergi 
bila aku melihat cermin aku terpandang kamu emak
sungguh aku merasa segalanya cukup emak
dengan pengorbana kamu emak
tiada tandingan 
emak aku nak kamu tahu emak
aku dipandang buruk masyarakat kerna aku tidak searus mereka emak
pakaian mereka, kecanggihan mereka malah aku tidak sehebat mereka emak
tapi aku bahagia kerana aku memakai pakaian kamu emak
cukup sempurna dimata aku emak
hanya aku tahu apa yang kamu lalui
bukan mereka
tiap kata - kata yang aku keluarkan untuk menggambarkan tidak sama dengan kefahaman mereka
aku tahu emak kau mengenali aku
lebih dari orang lain emak
walaupun aku sering memandang orang lain sempurna
aku pujuk hati aku emak
MANUSIA TIDAK SEMPURNA

No comments:

Post a Comment