PLAY MY SONG'S ♥

Sunday, July 19, 2015

pilihan

aku serinh tersepit dalam delima
bila ianya mlibatkn keluarga ..
adakah aku pny plhn ??
sekian lama aku memendam rasa ..
kini semuanya tiada mknanya lg ..
jauh d sudut hati impian y bakal aku kecapi pasti mengamit jiwa ..
wlpn dasarnya bukan kerna utk diriku
namun siapalah aku utk mlwn suratan takdir ..
hadirnya mrka dsisi mmbri aku sinar mencri jln kluar .. tatkala aku hampir dgn chya itu .. aku bntu .. antra cita² dan keluarga .. adakah aku pny pilihan?
terllu pedih utk memlih .. kerap aku d soal "blh ke tak" .. jwpn aku ttp mmbisu .. timbul pula isu "bljr tinggi² tp kuang ajr dgn family x de kerbekatan" apa y mampu aku buat ? trus menerus mdiamkn dri

pedih mcm mna pon aku mmlh utk trrus berdiam .. aku mgambil langkah utk kembara .. setiba d stp destinasi .. aku dberi peluang merasai betapa bahagianya memilih keptusan sndiri .. tiada 1 duka y aku alami .. sedang dlm kegembrann aku besma mereka .. aku terkelu melihat senyuman mereka .. x snggup aku mmbuka soalan y akn merosakkn suasana y aku x dpt bygkn ..

buat mereka .. andaikata aku memilih abadi maafkan aku kerna x mmpu utk meneruskan cita² aku spt mna kamu semua .. aku mula utk menerima ketentuan .. andaikata aku memilih cita² .. aku berhrp kamu semua ada utk aku hadapi sgala kmugkinan .. insyallah .. semuanya pilihan d tgn aku .. i love u n i always miss u also i always remember u

No comments:

Post a Comment