PLAY MY SONG'S ♥

Saturday, July 4, 2015

pinjaman sementara

asalamualaikum

lama aku berfikir utk mmbuat kptsn utk kembara KPJ .. oleh krna terllu tertkn umpama tiada semangat utk mellui liku² khidupan .. akhirnya aku memilih utk terus kn niatku ..

meski pun ianya penat namun berbaloi ..

kembara aku bermula d negeri jelapang padi .. aku ke kuala kedah .. disitu Allah memberi aku pnjaman semntra kasih sebuah keluarga .. ada ayah, ibu, angah, firah, waidah, ina, emy dan dekla .. selama sehari Allah memberi aku peluang merasai nikmatNya .. terciptalah sebuah kenangan y xkn aku lupa .. hanya padaNya aku berserah utk membls jasa mereka sekeluarga .. tiada lebih membhgiakn senyuman y x pernah lekang dr bibir mereka ..

kembara kedua ku ke Kelly .. sebuah negeri y membri aku makna kehidupan .. wlpn perih bgku utk menjjki smula kaki ku d kg y aku rindui .. penuh dgn 1001 kenangan bersma abah .. hari pertma aku tiba lin bwa g mkn steamboat smpi thp aku mengalah utk makan .. haha .. setelah tu aku d temukan dgn nina bFf aku d parit dulu .. lps dr mkn kami bermain rollerblade d KTM IPOH .. 1 pengalaman y xdpt aku lupakan .. jatuh .. haha .. ketawa smbil berpluh .. haha .. mlm tuh aku pjuk lin utk mmbwa aku kmbli ke kngn lampauku .. akhirnya lin bawa aku ke lg tnjg ara parit .. misi mencri nek wok berakhir bila d beri nombor tlpon pakcik jamal .. rumah y mjd syrga ku dlu mengamit kenangan aku bersma abah .. mereka x mmbuang pokok abah gn nnk tanam .. terima kasih lin .. kini odw ke KK blk kg lin .. hehe .. hanya padaNya aku berserah utk mmbls sgla budi lin dan afiqah sekeluarga ..

                  BERSAMBUNG ..

No comments:

Post a Comment