PLAY MY SONG'S ♥

Monday, October 5, 2015

SEKEPING HATI

disaat ini .. aku merindui .. sekeping hati y dlu ada pd semua .. mmberi pd sesiapa .. tidak prnh memilih .. aku keliru .. di saat ini mgpa .. hati itu smkin jauh .. adakh egois y mncemari .. ataupun hdirny simpati y tidak terhenti .. sehingga rabun memilih kaca sbg permata .. tidakkah engkau sedar .. dgn pmilihan kamu itu telah merabakkn hati² y slama ini sentiasa melindungi, myygi serta membelai hati kamu itu? .. embun xkn mmpu myuburkn sekuntum bunga y laju pd musim luruh .. adakah kebahagiaan dlm perpisahan .. aku terllu merindui hati kamu .. dgn pndgn hakikat hati itu tlh d curi dr hati² y lain .. aku hny mmpu mlihat kerna aku tidak mmpu merawat hati² y terluka .. krn serban hari d lapah hatinya .. dilakonkn agar inya smpurna .. kern syg hati² itu rela bkrban .. wahai hati y aku rindui .. sesungguhnya aku msh percya jauh d sudut hati kecilmu merindui hati² y lain .. apakan daya .. kamu x bisa mmbhgikan hati kamu kerna hatimu juga rabak kerna terllu risau akn hati y kering itu smkin mengering .. kamu korbankn hati mu demi melihat mereka bahagia .. wahai hati y d rindui .. lihat sekeliling kami .. lihat wajah² hati y terluka krtika tidur .. btp hati² itu derita merinduimu wahai hati .. msh belum terlewat utk kita mmbtlkn keadaan ..

No comments:

Post a Comment