PLAY MY SONG'S ♥

Sunday, December 6, 2015

:)

terima ksh kerna mmbuat ku rasa sglanya ;)

andai d takdirkn aku pergi dhlu menemui pencipta .. xkn aku lupa cerita padaNya tntng kamu ..

kamu bkn ssiapa tp kamu sbnrny istimwa .. siapa y mgnli kamu myatakn perkara y sma ..

maaf d awl pgnaln x bgitu sempurna .. malah d pngakhirn juga msh tidak smpurna .. kerna aku manusia y berdosa tnpa noktah ..

kata mu tiada y berpura .. wlpn perih ku terima kerna itulah kamu .. tiada y lain spt kamu .. plbgi rasa ku lalui dgn kmu .. antra aku dgn kmu .. tiada rahsia y mmpu aku smbnyikn ..

pemergian aku hny smntra .. kelak kamu temui y lbh baik dr aku .. maaf aku bkn shbt y terbaik utk kamu .. maafkn lah sgla slh & silap aku spnjg pgnln kita .. halalkn lah sgla y aku makan & minum smada sgja atau tidak .. maafkn lah ku kerna pernh mencalarkn jiwa kamu 1 ketika dlu ..

aku doakn kamu bhgia d smping kluarga & insan tersyg .. smoga sgla y kamu hajati tertunai mengikut masaNya .. aku doakn kamu mdpt jodoh y blh menerima kelemahan diri kamu seadanya ..

percayalah .. ketika kamu tidak memerlukan aku, Allah hadirkan aku disisi kamu .. di saat kamu mulai menerima aku, ketika itu aku perlu melangkah pergi dr hidupmu kerna itu takdirNya y aku terima ..

sekian ikhlas dr aku y sntiasa ada bila kau tidak memerlukan aku ..

No comments:

Post a Comment