PLAY MY SONG'S ♥

Saturday, June 11, 2016

knp cmnih

xthu knp ... bila nmpk dia je nk snyum je .. umur kmi beza setahun .. first time jumpe dia .. dia tny jam kat kaunter pukul brp .. then x sngka rupanya dia part time kerja kat situ .. muka dia xdelah hensem .. but ada aksesori la gak haha .. pukul 12 je aku akn makn tuk sahur siap² .. sllu bwa kn tuk mail bangla kesygn .. nsb masa tuh bwa byk nsi goreng hand made .. aku paksa dia makan .. so time dia kerja kol 11 mlm smpi 3 pg je .. hari first dia bzy stokup air .. haha .. then bila nk balik siap lapor .. nama smaran Lil .. esk ny thu² dh terpck .. fuh time tuh iman blh lak jatuh tersepai .. nsb smpt kutip .. then aku paksa dia makan spageti y maksu buat .. haha .. dia tibai je .. then time aku tgh sedih dia dtg trus aku tny blh tlg hntr blk sepang x ? trus dia ckp blh .. aku pon gumbira sbb ada juga org y sudi mmbntu .. jd kol 12 tghri td dia hntr .. smpai sepang tup² hujan lebat plus azan zohor .. then dia ajk g msjd klia .. solat d sna . fuh lg bersepai iman aku .. but kata lin control .. xyh beria .. haha .. lps solat kmi blk .. then mlm jmpe lg .. kmi jrg brsembg .. tp tny bila perlu .. adakah tu smua mimpi? haha dia jodoh smntra rsanya .. but td dia pjm slipar fuh gila ar .. nyahla persnn tuh plis .. sbb xnk apa² just as friend bcoz i still tunggu si dia d seberang laut cina selatan ..

No comments:

Post a Comment