cBeRseP woRLd

cBeRseP woRLd

PLAY MY SONG'S ♥

Sunday, January 29, 2017

si pelik itu aku

 siapa saja y mgnali aku .. semuanya pelik .. 


kenapa ada nama y unik .. markona. cbersep. cik dud. semah. kak top & kak som. aku cipta nama tu atas dasar personaliti bagi org y aku selesa.. dan org tu pernh berduka. aku pernah bersumpah yang aku xkn membiarkan ssiapa dlm kesedihan & aku msti gmbirakan semula. wlpn skjap.


markona > aku cipta utk org xknl siapa aku. siapa aku sebenar. markonah ni gila pny mnusia. smua y dia buat, jnji dia happy. x perduli apa kata org. the best thing y pernh markonah buat. belasah bdk llki y buat mmber dia ngis. dia redah je. org ajak gaduh dia on je. plg extrem dia pernh slmatkn mmber jiran dia terkunci dr dlm umah. tingkat 4. dia relax langkah beranda. muka yakin dia tuh smua hny mampu diam je.. wlpn sbnrny dia takut tinggi. jnji dia dpt slmtkn org.


cbersep > smua tntng dia lintang pukang. dr segi kehidupan. makanan. kesihatan & perangai. semua bersepah. dia lebih suka mendiam dan sembunyi kn apa yang dia rasa. dia lbh suka mjd org lain. sedangkan dia y buat kebajikan. org lain dpt nama. dia lebih suka menyorok. hny insan y bnar2 mgnali y akn panggil di sepah. org y pnggil gitu kat dia bermakna org tuh tahu lemah dia. hanya 2 org y msh lg pnggil dia sepah. 



cik dud. manusia paling angkuh dlm dunia. smua y dia yakin buat dgn bangga akn sbut . dont call me cik dud if i cant do. alhamdulilah smuanya diizinkan Allah. tahap keyakinan dia dewa pny level. dia akn mjlma bila mana ada mmber dia ada khbtn tp x mmpu nk hadapi kesukran. cik dud psti bantu mmber dia apa cara utk selesaikan keinginan / hajat mmber dia. biasanya dlm organisasi or mmber umh. gila punya riak. 



semah. satu2nya nama buat mmber dia temah. dia akn bergurau tahap dewa supaya kwn dia temah akn lbh selesa. temah ada kelemahan tp semah ttp disisi. apa y mustahil buat temah semah ttp ckp boleh. keyakinan temah sllu goyah tp semah ttp kukuhkan keyakinan. bila nk borok melalut mmg gila2 la y melalutnya. semah nk temah tahu betapa semah syg sgt kat temah. kasih akk buat adik y x kn pernah surut..sedaya upaya cipta byk moment dgn temah wlpn sibuk nak mati. semah ajar temah smua ilmu y semah miliki. akhirnya semah mmpu trsyum mlht temah jd sorg y lbh d sygi. xde siapa lg pertikaikan kehebatan temah ..



kak top & kak som to be sambung ......

No comments:

Post a Comment