PLAY MY SONG'S ♥

Saturday, June 6, 2015

kisah ku

saat ini,

aku merindui segalanya,
aku cuba bertahan,
lelah tetap ku gagah jua,
stp mlm sblm lenaku,
harapn ku agr kita ttp bersua,
aku takut ianya mjd lena pjgku ...

acap kali aku melihat kamu,
semangat juangku utuh,
sjk aku mgnali kamu,
aku yakin kamu pendokongku,
walhal kamu x mgthui apa y brlaku,
cukup skadar kamu sudi mjd pelangi senjaku,
pelahan² aku x bgntung hrp,
kerna aku thu tiada apa y blh lari dr knytaan, kerna smua y hidup merasainya ...

maaf terllu sulit utk aku bicarakan kpd kamu,
bukan xmhu bkongsi apa y aku llui kini,
semunya krn aku x mhu kamu sedih,
mengenang aku y x mmbri kamu erti,
ya bila kita bertikam lidah,
kurasakan duniaku kelam,
xde tmpat utk aku berteduh ...

andai kelak kamu mgthui akn apa y blku pd aku,
jgn kamu sesali krn aku x mahu kamu d redung rsa berslh,
aku bsyukur kerna kamu sudi mjdkn bahu kamu utk aku bersandar ...

kamu y amat aku sygi,
sepeninggalan aku nnt,
jgn pernh kau lupa aku yg menukut d tepi gantang ...

sesngguhnya hanya pd Allah aku bersrh utk mbks sgla budi baik kamu ... akhir kalam aku menyayangi kamu kerna Allah ... kelak aku menunggumu d pintu syrga

No comments:

Post a Comment