PLAY MY SONG'S ♥

Wednesday, October 1, 2014

kerna peristiwa itu







aku sayang kau 
tapi aku tahu kau benci aku
terima kasih sebab ajar aku erti sabar
semua kerna peristiwa itu

aku tak tahu apa silap aku dengan kau
aku tak lupa 
kau cakap
aku takkan pernah lupa 
apa yang kau tulis

maaf sebab aku sayang kau
tapi kau terus membenci aku
betul aku rebah 
dengan apa yang berlaku

kalau ini takdirNya
aku terima
kau hadir dalam hidup aku
bukan aku yang pinta
tapi ALLAH 
hadirkan kau dalam hidup aku BERSEBAB
dariNya kau datang pergi kau sebab Dia jua
aku tak de kuasa nak halang kau untuk terus membenci 
ambillah berapa lama masa yang kau nak

bila aku marah aku bukan aku
aku hilang iman
bila aku fikir semua dalam keadaan waras
aku tahu silap aku
selama ni tak pernah siapa kisah hidup aku
bila kau datang 
aku terima perubahan itu
bila kau menjauh
aku terpaksa terima

terima kasih atas segalanya
walaupun seketika
alhamdulilah
terima kasih
sesukar mana pun
sekejam mana pun
apa yang kau buat
apa yang kau cakap
aku maafkan 
seikhlas hati aku
sebab aku tak pandai berdendam
aku tak pandai berkata
aku tak pandai hargai orang
aku tak pandai penting diri

satu pinta aku
kalau kau baca 
jangan kau hukum aku


by : cbersep

No comments:

Post a Comment